![](/image/Sevgili-alıcı-beleza-siparişlerinin-Teslimat-bildirimi-22163-1.jpg)
"Beleza Telecom Global "e Hoş Geldiniz
Hoş geldiniz !Mutlu Çin Yeni Yılı !
Ödeme, sevkıyat, kalite garantisi, satış sonrası servis, uyuşmazlık çözümü vb.Dahil olmak üzere lütfen siparişten önce okuyun., alışverişinizde rahatsızlık veya kayıplardan kaçınmak için.
👉 1. Sipariş TPs
Ürün satış afişlerinde veya ayrıntılarında model,şartname,uzunluk,miktar vb. Hakkında belirsiz veya belirsiz açıklamalar olduğunu fark ettiğinizde., ödeme yapmadan önce bizimle yeniden teyit etmek için yapın.Özellikle isteğe bağlı birkaç seçim veya görüntülenen fiyat açıkça piyasadan büyük ölçüde sapıyor.
Satışta birçok ürün türü olduğundan, alışveriş deneyiminizi daha iyi ve daha iyi hale getirmek için her ayrıntıyı adım adım kontrol edeceğiz!
👉 2.Çevrimiçi hizmet
Her gün 09:00-23:00 saatleri arasında tüm gün çevrimiçi mesajları yanıtlayın.Lütfen sorunun kilit noktalarını olabildiğince tam olarak açıklayın, böylece daha ayrıntılı olarak cevap verebiliriz.
👉 3. Teslimat Düzenlemesi
Siparişlerin çoğu Itselektrikelektronik.com.tr Standart Nakliye (ae'nin resmi lojistik yöntemi, AESS) ile gönderilir ve sistemdeki alıcı bilgilerine göre gönderilir.
① .AESS esas olarak dünyadaki Yerel Ulusal Posta ile işbirliği yapar, bu nedenle siparişiniz gönderildikten sonra, ulusal posta sisteminiz aracılığıyla çevrimiçi olarak kolayca takip edebilirsiniz. (Örneğin: Brezilya'ya Brezilya Postası aracılığıyla)
② .Alıcı bilgilerini değiştirmeniz gerekiyorsa, ödeme yapıldıktan sonra sistemde hemen değiştirmek için lütfen bizimle iletişime geçtiğinizden emin olun.
Not: Gönderi ae'ye teslim edildikten sonra, alıcının herhangi bir bilgisi değiştirilemez.
③ .Ekspres teslimatı seçerseniz, kargo bilgileri/değeri, alıcı bilgileri, ithalat vergisi numarası vb.Dahil olmak üzere alıcı bilgilerini onaylamak için teslimattan önce bizimle iletişime geçmelisiniz.
④ .Geldiğinde ve teslim edildiğinde hemen sizinle iletişime geçilebildiğinden emin olmak için sipariş verdikten sonra paket izleme bilgilerini düzenli olarak kontrol edin.Tekrarlanan temas arızalarından ve teslim süresi sınırının sona ermesinden sonra, paket Çin'e iade edilecektir.
AESS CaiNiao takibi:
Brezilya Postası :
⑤ .Paketi aldığınızda hemen kontrol edin, şiddetle tavsiye ettiğimiz gibi!Paketin hasar gördüğü veya suya batırıldığı tespit edilirse, tazminat için AE platformuna göndermek ve size ekonomik kayıplardan kaçınmak için yerinde fotoğraf veya video kanıtı çekmek gerekir.
👉 4.Pahalı ürünler için (Normalde >200USD),
OTDR, fusion splicer vb.Gibi., ① ürün anahtarı modeli/özellikleri, ② ekspres teslimat türü, ③ gümrükleme ve vergiler, ④ alıcı anahtar Bilgileri vb.Dahil olmak üzere siparişi verdikten sonra lütfen gerekli bilgileri bizimle tekrar onayladığınızdan emin olun., ürünlerin zamanında verilmesini sağlamak.
☎ 5 、 Herhangi bir sorunuz varsa, lütfen mobil/whats-app aracılığıyla bizimle iletişime geçin: +86 1 33 16 88 25 45
💕 En iyi dileklerimle
Seninki ,
BelezaTelecom Mağazası
2023